Väärtused
• Meie põhimõtteks on murda igapäevastampe, et leida uusi viise väärtuse loomiseks
• Loomuliku (mitte lineaarse, jäiga) kasvu ja arengu soodustamine
• Kvaliteet ja distsipliin
• Ausus, avatus ja püüe maksimaalsele objektiivsusele
• Säilitada võime näha kõiki olukordi inimlikust vaatevinklist
Lugu
Ettevõtte asutaja Mihkel oli ettevõtlik juba maast madalast. Oma esimese töö – veidi kližee – Sõnumilehe lehepoisina ehitas ta juba üles püsiklientide (juuksurid, poekesed, kohvikud) najale nii, et liialt ei pidanud mööda linna ringi käima ja inimesi otsima. Põhikooli ajal ajas ta väikest viisi CD-de kopeerimise-“äri” ning keskkooli ja esimese kutsehariduse kõrvalt ehitas sümboolse tasu eest kodulehti. Kuna turundus on integraalne osa äri kasvatamisest ja ärist üldse, oli see tema jaoks alati paeluv. Seega süvenes Mihkel tasapisi sellesse sügavamalt: esialgu eraldiseisva uurimise ja koolituste kaudu, hiljem TalTechi magistrikursuse abil.
Äriühinguna alustasime 2010. aastal ja oleme siiani tegutsenud üle maailma, analüüsinud sadu ärimudeleid ja tuhandeid ärioperatsioone ja -protsesse. Ettevõte sai alguse samal ajal kui partnerid paralleelselt Taanis ja Hollandis rahvusvaheliste ülikoolide haridust omandasid. Seeläbi oli teiste ettevõtete kogemus, mis ülikoolist kontsentreeritult edasi anti, kohe rakendatud olemasolevatele klientidele lahenduste pakkumiseks. Meie nõu ja teadmisi on nimetatud “ideaalseks tasakaaluks akadeemia ja praktika vahel”. Tänase päeva seisuga tuuakse klientidele teadmiste ja kogemuste pagas 6 koolist, loendamatutest koolitustest ning sadadelt ettevõtjatelt neljast eri maailmajaost.
Oleme tänaseks tegutsenud ja nõustanud kliente mitmetest eri tööstusharudest, alustades toitlustusest ja majutusest, jätkates põllumajandusega, hulgikaubandusega, avaliku sektori ja haridusega ning lõpetades meedia- ja turundusagentuuride maailmaga. Tänu sellisele multidistsiplinaarsele tegutsemisele lisame igale järgmisele kliendile väärtust oma teadmiste pagasi näol: näeme seoseid, suudame varasemaid kogemusi uude ärisse või tööstusharusse üle kanda ja luua ootamatuid lahendusi ning positiivseid arendusi. Lõppude lõpuks on uute olude ja muutustega kohanemine ning innovatsioon üks pikaajalise edu võtmeid. Modernsel kujul on meie teenuse nimetuseks kasvuhäkkimine.
Mida see “M” tähendab?
Kui vaatad hoolikalt meie logo, siis näed, et “M” tähe sees on kaks ülespoole suunatud noolt. “M” ongi inglise keeles “moving forward“, ehk edasi liikumine. See võib olla ka “main business development consultancy to contact” – põhiline äriedenduse konsultatsioon, kellega ühendust võtta 😉. See seisab ka sõnade eest nagu “marketing“, “management“, “motivation“, “mission” ja “mastery of the business models” – turundamine, juhtimine, motivatsioon, missioon ja meisterlikkus ärimudelite alal. Ja eks see ole ka algsete partnerite eesnime esitäht. 😁